نمایشگاه بین المللی خودروی آلمان (IAA)

 

 

نمایشگاه بین‌المللی خودرو (IAA) با قدمتی بیش از یکصد سال، بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروی جهان است که هر دو سال یک‌بار در ماه سپتامبر در آلمان برگزار می‌شود.

 

در آن سال ۸ خودرو در «هتل بریستول» شهر «برلین» به نمایش درآمد

و جرقه‌ی ایجاد بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه خودروی جهان زده شد که معمولاً در برلین برگزار می‌شد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید «فولکس واگن جدید» اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد

که بعدها با نام «بیتل» معروف شد. در آن زمان، حجم بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بیش از ۸۲۵ هزار نفر بود.

 

 


غرفه نمایشگاه ، طراحی غرفه نمایشگاهی ،اجرای غرفه نمایشگاهی

 


در سال ۱۹۹۱ به دلیل حجم بالای بازدیدکنندگانی که به این نمایشگاه می‌آمد، تصمیم بر این گرفته شد که در سال‌های فرد نمایشگاه خودروهای سواری و موتور سیکلت برگزار شود و در سال‌های زوج وسایل نقلیه سنگین به بازدیدکنندگان عرضه شود.

در آن سال ۱۲۷۱ شرکت‌کننده از ۴۳ کشور دنیا، محصولات و نوآوری‌های خود را به بیش از ۹۳۵ هزار بازدیدکننده معرفی کردند.

در سال بعد، ۱۲۸۴ شرکت‌کننده از ۲۹ کشور دنیا، وسایل نقلیه بزرگ خود را

در معرض دید ۲۸۷ هزار بازدیدکننده قرار دادند که حدود ۶۶ درصد آنها خریدارانی بودند که

برای خرید محصول در نمایشگاه شرکت کرده بودند.

نمایشگاه در سال‌های فرد در شهر «فرانکفورت» و در سال‌های زوج در شهر

«هانوفر» برگزار می‌شود. تا قبل از آن، تمامی نمایشگاه فقط در شهر فرانکفورت برگزار می‌شد.


غرفه نمایشگاه ارزان  ، طراحی غرفه نمایشگاهی ارزان ،اجرای غرفه نمایشگاهی

 


نمایشگاه بین‌المللی خودروی آلمان (IAA) که توسط «انجمن صنعت اتومبیل سازی آلمان» سازماندهی می‌شود،

جامع‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه مختص صنعت اتومبیل سازی است که تمام افرادی که به توسعه،

تولید و استفاده از اتومبیل‌های سواری می پردازند می‌توانند در‌ آن شرکت کنند.

ویژگی منحصر به فرد این نمایشگاه حضور تأمین‌کنندگان در تمام بخش‌های زنجیره‌ی تأمین صنعت خودروسازی است.

در مجموع حدود ۴۰۰ شرکت‌کننده، محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌دهند

در حال حاضر نمایشگاه فرانکفورت ۱۲ ساختمان را به مساحت ۲۵۲ هزار متر مربع به خود اختصاص می‌دهد

و بیش از یک میلیون و دویست هزار بازدیدکننده از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

 


این نمایشگاه شامل بخش‌هایی مثل خودروهای سواری، وسایل نقلیه موتوری با دو یا سه چرخ، خودروهای بدون سرنشین، قطعات و لوازم یدکی، خودروهای مفهومی، محصولات مورد استفاده

برای به حرکت درآوردن، مراقبت، نگهداری و تعمیر وسایل نقلیه موتوری بوده

و با اجرای برنامه‌های خاص و ایجاد بخش‌هایی مثل سرویس، تیونینگ، روکش‌های محافظتی

و راندن خودروهای آزمایشی، به جالب‌تر و هیجان‌انگیزتر کردن نمایشگاه کمک می کنند.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه یازده روزه به دنبال محصولات با کیفیت، ایمن، راحت و دارای طراحی منحصر به فرد هستند.

تولیدکنندگان خودرو می‌توانند با جمع‌آوری اطلاعات

و داده‌های حاصل از مراجعه‌ی مشتریان و بازدیدکنندگان، افق‌های

تازه‌ای پیش روی خود ایجاد کرده و طراحی محصولات خود را بر اساس نیاز و علاقه‌ی مشتری قرار دهند.

کمپانی‌های مطرح اتومبیل سازی دنیا هر دو سال یک بار حتماً

در این نمایشگاه شرکت کرده و از محصولات جدید خود پیش چشم

حدود یک میلیون نفر بازدیدکننده رونمایی کرده و سهم بیشتری از بازار جهانی صادرات خودرو را از آن خود می‌کنند.

مطالب دیگر...

ویدیو های غرفه سازی راسا

ادامه ویدئو »»»