شرایط شرکت در نمایشگاه بین المللی

شرایط شرکت در نمایشگاه بین المللی

 

با رشد روزافزون دانش در عرصه علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری برای یافتن ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها، امروزه بازاریابان و مصرف‌کنندگان،

نمایشگاه را بهترین روش ممکن در این مسیر می‌انگارند.

شرح خدمات نمایشگاه:

اختصاص فضای غرفه با سازۀ نمایشگاهی (اسپیس فریم)

درج نام و مشخصات شرکت، در کتاب و سایت کنفرانس

نورپردازی

اعطای لوح تقدیر ازسوی رئیس کنفرانس به شرکت‌کنندگان

صدور یک عدد کارت رایگان حضور در کنفرانس و نمایشگاه

اختصاص سه عدد کارت دعوت بازدید از نمایشگاه به‌ازای هر غرفه

بستۀ کامل کنفرانس (پکیج) برای دو نفر

غرفه‌بندی استاندارد برای نمایشگاه

استقرار واحد اطلاعات و پاسخ‌گویی، در ورودی درِ اصلی کنفرانس و نمایشگاه

 

توجه:

* جانمایی و انتخاب غرفه‌ها براساس اولویت زمانی ثبت‌نام وعقد قرارداد صورت می‌پذیرد.

* اعلام آمادگی برای مشارکت، تنها پس از پرداخت کامل هزینه، قطعی تلقی خواهد شد.

*زمان اتمام غرفه‌چینی یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه خواهد بود.

* زمان برچیدن غرفه‌ها یک روز بعد از نمایشگاه خواهد بود.

گروه های بازدید کننده:

انتظار می‌رود این گردهمایی به عنوان بزرگترین، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی تخصصی علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه علوم مدیریت، اقتصاد و
حسابداری در سطح بین المللی که با همکاری موسسه آموزش عالی ادیب مازندران و مرکز علمی تقدیس برگزار می شود بتواند بیش از 4000 نفر شرکت
کننده و بازدیدکننده را جذب نماید. علاوه بر آن، متخصصان و دست‌اندرکاران حوزه های علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران و جهان از دیگر بازدیدکنندگان این
گردهمایی خواهند بود که به‌دنبال ایجاد همکاری‌های ملّی و بین المللی در این حوزه‌اند. همچنین گروه‌های کاریِ زیر در این کنفرانس و نمایشگاه حضور خواهند داشت :

تمامی وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی متولّی صنعت علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری در کشور؛

نهادهای مالی ازجمله بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و شرکت‌های بیمه؛

شرکت‌های طراح، سازنده و تأمین‌کنندۀ تجهیزات؛

همۀ نهادهای قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری در بخش صنعت علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری کشور؛

اساتید، دانش‌آموختگان، دانشجویان و دانش‌پژوهان بخش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران و جهان؛

نخبگان و خبرگانِ وادی علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری؛

دانشگاه‌ها و پایگاه‌های پژوهشی و مطالعاتی؛

شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پشتیبانی و نگهداری، ایمنی و استانداردسازی؛

تمامی شرکت‌ها، نهادها، انجمن‌های صنفی، سازمان‌ها و مؤسسات داخلی و بین‌ المللیِ فعال در حوزه‌های علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری؛

کارفرمایان و مناقصه‌کاران؛

شهرداری ها و شرکت های دخیل در توسعه شهری

تجار و توزیع‌کنندگان؛

تولیدکنندگان مصالح و ماشین‌آلات؛

دست‌اندرکاران بخش ساخت و تولید در سطح بین المللی؛

سازمان‌ها و بخش خدمات؛

قطب‌ها و انجمن‌های علمی کشور و جهان.


نمایشگاه بین المللی تهران ، نمایشگاه در تهران ، غرفه سازی در تهران


 

فرصت‌های موجود برای شرکت‌کنندگان:

 

نمایشگاه تخصصی اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری به عنوان بزرگترین، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی

سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری در سطح بین المللی که با همکاری موسسه آموزش عالی ادیب و مرکز

علمی تقدیس برگزار می‌شود فرصت ویژه‌ای است تا شرکت‌کنندگان بتوانند:

۱. آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان داخلی و خارجی قرار دهند؛

۲. از امکان تعامل و همکاری رودررو با استادان، صاحب‌نظران، مدیران، دانش‌پژوهان و سایر دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری برخوردار شوند؛

۳. به‌عنوان عضوی از شبکۀ وسیع خانوادۀ صنعت در کشور، با دیگر اعضای شبکه ارتباط برقرار کنند؛

۴. از تجارب و دستاوردهای سایر سازمان‌ها و اساتید بین المللی بهره‌مند شوند؛

۵. به جذب مشتریان و رابطان ایرانی و خارجی و ایجاد ارتباط با آن‌ها بپردازند؛

۶. به افزایش و تقویت روحیۀ کارکنان و مشتریان و جامعه فنی کمک کنند؛

۷. به تبادل اطلاعات و دستاوردها و تحقیقات کاربردی، در زمینه‌های فنی و تولیدی و تجاری، بپردازند؛

۸. اطلاعات جامعی از محصولات مشابهِ تولیدشده گرد آورند و رقیبان را بشناسند و در صنعت خود به رقابت سالم بپردازند؛

۹. فرایند سنجش بازارهای داخلی و خارجی و استفاده از فرصت‌های توسعۀ بازار را تسریع بخشند؛

۱۰. با ایجاد فرصت برای مشتریان برای ارائۀ مسائل خود و دریافت راه‌حل، موفق به شناسایی بهتر گرایش مشتریان و به‌کارگیری آن در خدمات آینده‌شان شوند؛

۱۱. به نمایش یا بازدید از تجهیزات غیرقابل‌حمل در بخش‌های مختلفِ این صنعت بپردازند؛

۱۲. برای کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات داخلی و خارجی و افزایش منافع آن اقدام کنند؛

۱۳. به فراهم‌سازی زمینه برای مذاکره، به‌صورت عملی، با خریداران بالقوه بپردازند؛

۱۴. فرصتی برای ارائۀ خدمات و محصولات خود در سطح بین المللی داشته باشند؛

۱۵. از آخرین پیشرفت‌های ارائه‌شده در صنعت در سراسر کشور و جهان آگاه شوند؛

۱۶. با صدها نماینده و کارفرما و سازمان در زمانی کوتاه آشنا شوند؛

۱۷. جایگاهی برای تبادل نظرها و ایده‌های خود در سطح بین المللی بیابند؛

۱۸. خدمات بازاریابی خود را به مخاطبان مدنظر ارائه دهند؛

۱۹. با بهترین صاحبان تخصص و مهارت، تصمیم‌گیران، پیشتازان بازار و مؤسسه‌های مرتبط ایران وجهان آشنا شوند؛

۲۰. قراردادهای همکاری با مرتبطان صنعت علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری کشور و جهان امضا کنند؛

۲۱. از امکان ارتباط‌سازی و ملاقات با واسطه‌های جدید برخوردار شوند؛

۲۲. از نیازها و انتظارهای مصرف‌کنندگان بازار درک بهتری حاصل آورند؛

۲۳. از فضای موجود، برای توسعۀ هرچه بیشترِ خدمات و افزایش تخصص شرکت‌کنندگان بهره جویند؛

۲۴. برای آگاهی عموم و با ارائۀ بروشور و کاتالوگ‌های مرتبط با خدمات و محصولات شرکت‌کنندگان، فضایی نو بیابند؛

۲۵. برندِ شرکت‌کنندگان در ذهن کارفرمایان تثبیت شود؛

۲۶. با مهندسانی که به‌دنبال راه‌های بهتر و مطمئن‌تر برای نیازهای خود هستند، ارتباط مستقیم برقرار کنند؛

۲۷. از فضای موجود برای بهبود بخشیدن استراتژی‌های کاریِ شرکت‌کنندگان داخلی وخارجی، درک بهتری به‌دست آورند؛

توجه:
شرایط حمایت و مشارکت در کنفرانس بین المللی علاوه بر نمایشگاه جانبی در منو حمایت و مشارکت در کنفرانس بین المللی درج گردیده است.

 

 

برای مشاهده نمونه کارهای غرفه راسا اینجا کیلیک کنید.

〈〈    نمونه کارها    〉〉

مطالب دیگر...

ویدیو های غرفه سازی راسا

ادامه ویدئو »»»